Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΣΤΑ "ΚΡΕΒΑΤΙΑ"

   Στις 22 Φεβρουαρίου του 2004 έγινε η καθιερωμένη κοπή πίτας του συλλόγου μας στη θέση "Κρεβάτια" του Ολύμπου. Hμασταν ο Νίκος και ο Στάθης από Κατερίνη και οι Δημήτρης, Δημήτρης, Κώστας, Μιχάλης, Παναγιώτης και Χρύσανθος από Θεσσαλονίκη.
   Αφού ανεβήκαμε στο καταφύγιο της τοποθεσίας "Κρεβάτια", άρχισε η καθιερωμένη διαδικασία της προετοιμασίας για το όλο σκηνικό. Απαραίτητη η φωτιά...
   Αντίπαλοι θα ήμασταν εγώ ο Στάθης και ο αιώνιος πρόεδρος (Ποιος είναι ο αιώνιος πρόεδρος; Ερώτηση είναι αυτή; Ένας είναι: ο ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ!!!). Η αγωνία μου μεγάλη, η ετοιμασία μου σχετικά καλή, αλλά με "έφαγαν" οι λεπτομέρειες και ένας απρόσμενος ανταγωνιστής...
   Πάμε στις λεπτομέρειες: είχα να απαντήσω σε διαφόρων ειδών ερωτήσεις και έχασα από την πρώτη. Ποια ήταν; Τι είναι οι κεπενίκες... Πού να ξέρω ο άνθρωπος!
   Ο απρόσμενος ανταγωνιστής; Ο Νίκος, που, αν και άνθρωπός μου, με πρόδωσε... 
   Για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν λεπτομέρειες από τη διαδικασία εκείνη, τη μόνη καταγεγραμμένη, υπάρχουν στο Yoytube 5 βιντεάκια στη σύνδεσμο


   http://www.youtube.com/watch?v=05HgHIfbtFg
   Διαφορετικά γράψτε στην αναζήτηση του Youtube

   ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΟΥΣΤ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2004

ή
 
   EFANISEF

Φωτογραφίες δυστυχώς δεν έχω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου