Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Κορομηλιά-Πετρόστρουγκα

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Χάρτης ορειβατικών διαδρομών βορειοανατολικού Ολύμπου
   Δευτέρα πρωί 7:30΄ και, ενώ απολάμβανα το καφεδάκι μου στο μπαλκόνι, χτυπά το κινητό και στην άλλη άκρη της γραμμής ακούω τη φωνή του Θόδωρου Στ... Με ρώτησε αν έχω όρεξη για μια βόλτα στον Όλυμπο και φυσικά του απάντησα θετικά. Έχεις 10΄ να ετοιμαστείς, μου είπε. Αμέσως κατέβασα από την κεραμοσκεπή τα απαραίτητα, έριξα στο σακίδιο 2 λίτρα νερό και λίγα τυροπιτάκια, δυο τρεις μπούζες, πήρα τα μπαστούνια μου από την αποθήκη και βγήκα να τον περιμένω. Ήρθε στην ώρα του. Τον ρώτησα πού θα πάμε και μου είπε ότι ήθελε να κάνει τη διαδρομή Κορομηλιά - Πετρόστρουγκα. Θα περνούσαμε να πάρουμε και το Νίκο Ι..., στον οποίο είχε τηλεφωνήσει αμέσως μετά από εμένα.
    Σε 5΄ φτάσαμε στο σπίτι του Νίκου και τον βρήκαμε να μας περιμένει... Επιβιβάστηκε και ξεκινήσαμε για το Δίο. Ακολουθώντας τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο που οδηγεί από το χωριό στους πρόποδες του Ολύμπου φτάσαμε στον Άγιο Κωνσταντίνο και από εκεί πήραμε το χωματόδρομο (σχετικά καλός εκτός από δύο τρία πολύ άσχημα σημεία, αλλά το Hyundai δεν καταλάβαινε τίποτε) για Κορομηλιά. Στις 9:00΄ φτάσαμε στο καταφύγιο της τοποθεσίας αυτής και αφού ετοιμαστήκα,ε ξεκινήσαμε την ανάβασή μας για την Πετρόστρουγκα, μια διαδρομή που την είχα κάνει άλλες 3 φορές τουλάχιστον.

Καταφύγιο Κορομηλιάς
   Το μονοπάτι αρχίζει λίγα μέτρα πριν το καταφύγιο, είναι ευδιάκριτο  και σε όλη τη διαδρομή υπάρχει σήμανση. Χρειάζεται λίγη προσοχή μετά από 1 ώρα περίπου, ώστε να στρίψετε αριστερά προς τα επάνω και να μη συνεχίσετε ευθεία και κάτω προς το ρέμα του Ουρλιά.

Η διαδρομή στο μεγαλύτερο μέρος της σκεπασμένη είτε από θεόρατες οξυές είτε από πεύκα, έλατα και ρόμπολα. Νερό δεν υπάρχει και ως την Πετρόστρουγκα χρειαστήκαμε 3 ώρες και 20΄, λόγω του ότι κάναμε αρκετές στάσεις για να μαζέψουμε τσάι....

Ξεκουραστήκαμε για 1 ώρα, φάγαμε κάτι, έψαξα να βρω το ουίσκι του Χρύσανθο αλλά τζίφος και στις 13:30΄ ξεκινήσαμε για την αντίστροφη διαδρομή. Η κατάβαση διήρκεσε 1 ώρα λιγότερο από την ανάβαση. Στο τέλος της μια όμορφη έκπληξη... Τη βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία...