Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Μια βόλτα στον Ουρλιά

Galium anisophyllon subsp. plebeium, Όλυμπος 450 μ. 9-10-16

Colchicum confusum, Όλυμπος 9-10-16

Κυριακή πρωί, 9 Οκτωβρίου 2016  08:25' το πρωί, ήρθε και με πήρε ο Κώστας με τον Μάκη. Θα πηγαίναμε στον Όλυμπο, κάπου στον Βόρειο Όλυμπο... πού ακριβώς δεν ξέραμε! Αρχηγός και διοργανωτής ο Νίκος. Αφού φτάσαμε στο σπίτι του Νίκου, αλλάξαμε αυτοκίνητο και μας πήρε όλους ο  Νίκος στο δικό του. Μας πήγε στον Άγιο Κωνσταντίνο, για να πάμε μια βόλτα στον Ουρλιά.
   09:08΄ ξεκινήσαμε! Καλή παρέα, όρεξη για κουβέντα, χαλαρό περπάτημα και σε 50'  περίπου φτάσαμε στον καταρράκτη του Κόκκινου Βράχου. Απόλυτη ησυχία... Ήμασταν μόνοι μας! Εδώ και καιρό δε μου είχε συμβεί κάτι τέτοιο. Καλό αυτό! Αλλά το καλό κράτησε για 10'  μόλις. Πήραμε θέση κάπου στην πλαγιά, για να μας λούζουν οι ακτίνες του ήλιου, όταν ακούσαμε τις πρώτες φωνές-τσιρίδες... Πάει η ησυχία!
   Εκεί στην πλαγιά καθίσαμε και φάγαμε από ένα φρούτο, μήλο από τον Κολινδρό που έφερε ο Μάκης, ενώ αυτός έφαγε και ένα μεγάλο σάντουιτς. Συζητήσαμε τι θα κάνουμε και αποφασίσαμε να ανηφορίσουμε το μονοπάτι προς τον Άγιο Βασίλειο της Καρίτσας και μετά να διασχίσουμε το ρέμα και να βρεθούμε στο αυτοκίνητο,
   Είχα κάνει τη διαδρομή Άγιος Βασίλειος-Κόκκινος Βράχος-Άγιος Κωνσταντίνος-Ρέμα-αυτοκίνητο αρκετές φορές, αλλά πρώτη φορά θα έκανα τη διαδρομή  "ανάποδα"...
   Έγινε και αυτό... Στη διαδρομή χωριστήκαμε σε 2 ομάδες.  Συζητούσαμε και ανηφορίζαμε στην αρχή, ενώ περίπου 40'  της ώρας αργότερα πήραμε τον κατήφορο και σε ακόμη 60'  φτάσαμε στο σημεό όπου έπρεπε να στρίψουμε δεξιά και να κατέβουμε και να ανέβουμε το ρέμα. 10'  και φτάσαμε στο αυτοκίνητο.
   Επειδή καθυστέρησαν λίγο ο Νίκος με τον Κώστα, εγώ με τον Μάκη πήγαμε έως τον πρώτο καταρράκτη μαι βόλτα και επιστρέφοντας βρήκαμε την παρέα μας να είναι έτοιμη για αναχώρηση.
   Καλύψαμε σύμφωνα με το App Viewranger 6,32 χιλιόμετρα σε 3:17:59 με στάσεις μέσα, ενώ σύμφωνα με το  Endomondo κάναμε καθαρό χρόνο 1:57:07.