Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 1981

ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 1981· ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ
Το πρωί περιμέναμε να μας ξυπνήσει ο ήλιος, όπως συνήθως γίνεται, αλλά δυστυχώς ξυπνήσαμε μόνοι μας. Ο ήλιος ήταν κρυμμένος, ο ουρανός συννεφιασμένος και οι στιγμές που περιμέναμε πέντε ημέρες, για να χαρούμε λίγο τη θάλασσα, πήγαν περίπατο. Δεν πειράζει όμως, μην είμαστε και αχάριστοι. Πέντε ημέρες είχαμε καλό καιρό στο Άγιο Όρος, μια μέρα έξω από το Όρος συννεφιασμένος ουρανός δε χάθηκε και ο κόσμος. Κάναμε την πρωινή μας προπόνηση κατά τις 7 και 10 με τρέξιμο παραλιακώς. Στη συνέχεια παίξαμε φρίσμπι και ο Στάθης κάνοντας πλάκα το έριχνε συνεχώς στη θάλασσα και έτσι έριξα τις βουτιές μου. Μετά πήγαμε μια βόλτα δεξιά προς τα βράχια και ο Στάθης με το πιρούνι του καμάκωσε ένα μικρό ψάρι και, αφού το χαρήκαμε για λίγο, το ξαναρίξαμε στη θάλασσα. Ξέχασα να γράψω ότι, όταν παίζαμε φρίσμπι και ακούσαμε το σήμα της εκπομπής για ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, καθίσαμε να ακούσουμε την εκπομπή που παρουσίαζε την Ήπειρο, τα Ζαγοροχώρια και το ξακουστό φαράγγι του Βίκου. Μετά εγώ έφαγα μια κονσέρβα με ψωμί κι αρχίσαμε σιγά σιγά να μαζεύουμε τη σκηνή μας και τα πράγματά μας. Πήγαμε στο χωριό για να φύγουμε γύρω στη μιάμιση η ώρα. Είχαμε αρκετό χρόνο στη διάθεσή μας και καθίσαμε στην παραλία να πιούμε ένα καφεδάκι και ουζάκι και, αφού γράψαμε τα νέα της ημέρας, περιμέναμε το καραβάκι, για να περάσουμε απέναντι στην Τρυπητή και να τελειώσουμε την περιπέτειά μας πηγαίνοντας στη Θεσσαλονίκη. Σε λίγο ήρθε το καραβάκι και αφού διαβάσαμε ο ένας στον άλλο τα νέα της ημέρα, περάσαμε απέναντι. Κάναμε αρκετή ώρα οτοστόπ, αλλά δε μας πήρε κανένας. Ο καιρός τώρα που φεύγαμε άρχισε να ανοίγει και ψηθήκαμε λίγο στο δρόμο. Μόλις ήρθε το λεωφορείο, ανεβήκαμε και, όπως ήμασταν κουρασμένοι κι εξαντλημένοι από το δύσκολο και επικίνδυνο οδοιπορικό στο Άγιο Όρος, κοιμηθήκαμε και φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη λίγο ζαλισμένοι. Πήραμε ταξί και πήγαμε στο σπίτι του Στάθη. Κανονίσαμε τους λογαριασμούς μας και είδαμε ότι όλα τα έξοδα της εκδρομής, εκτός από τις φωτογραφίες, ήταν 1500 δραχμές για τον καθένα. Δώσαμε τα χέρια ο ένας στον άλλο για την επιτυχία της εκδρομής που ήταν τόσο όμορφη και που θα μας μείνει αξέχαστη, γι’ αυτό και τη γράφω, για να τη θυμόμαστε εμείς που τη ζήσαμε και να τη μάθουν και οι νεότεροι. Κι έτσι παίρνει ο καθένας το δρόμο του για την καθημερινή του ζωή στα εγκόσμια.